Medlemsmöte lördag 22/2
Publicerad: 2020-02-19
Medlem
Innan matchen mot IK Oskarshamn på lördag är det medlemsmöte för medlemmar i Leksands IF. Medlemsmötet startar klockan 15:00 i Sportbaren i arenan, och ingång sker via Weda Skog Arena. Vi bjuder dessutom på fika.

Leksands IF utgörs av så mycket mer än styrelse, personal och hockeyspelare - föreningen består idag av över 10 000 medlemmar. Att representera alla dessa är en stor ära och ett ännu större ansvar. Styrelsens ambition är att minska avståndet mellan den enskilda medlemmen och de som fattar besluten.

Därför bjuder vi, den 22/2, in till medlemsmöte. Representanter för samtliga delar av föreningen kommer att finnas på plats för att presentera nuläget inom respektive avdelning. Därefter öppnar vi upp för frågor.

Medlemsmötet börjar klockan 15.00 i Sportbaren i arenan. Ingång sker via Weda Skog Arena på arenans östra sida. Till mötet bjuder vi på kaffe och kaka.
Tag med ditt medlemskort.

Välkommen!

Leksands IF