Förtydligande info inför kvällen
Publicerad: 2019-04-06
Firande
Ikväll klockan 20:00 är det SHL-fest i Tegera Arena. Nedan ser du all info om entré, utbud, underhållning och liknande. Observera att det är 18-årsgräns i arenan.

Klockan 20:00 ikväll lördag öppnar dörrarna till Tegera Arena för att fortsätta firandet av SHL-avancemanget. Det kommer inte att bli någon spelarpresentation eller filmer på mediakuben, utan ikväll njuter vi av musikalisk underhållning, mat och dryck i goda vänners lag.

Entre: Gratis. Entré sker i arenans sydvästra hörn där bortasupportrar går in vid hemmamatcher. Alltså i hörnet mot biljettluckorna.

Mat & dryck: Puck Munthe håller öppet i Sparbanksfoajén. Där är det även öppna barer runt hela foajén.

Underhållning: På scenen i Sparbanksfoajén underhåller Stiko Per Larsson samt Svenne Rubin. Det blir även DJ på scenen.

Åldersgräns: 18 år

Leksands IF