Höstlovshockey i Tegera Arena
Publicerad: 2018-11-01
Hemmamatch
Avsluta höstlovet med att gå på hockey i Tegera Arena tillsammans med hela familjen! Vi erbjuder höstlovshockey med familjepriser på flera sektioner i vår fina arena.

Vi bjuder upp till dans mellan två riktigt klassiska lag då Leksands IF tar emot MODO Hockey för första gången i Tegera Arena denna säsong vad gäller HockeyAllsvenskan.

Vill du gå på Höstlovshockey med familjepaket har du möjligheten att köpa sittplatser för 160 kr per familjemedlem. Dessa biljetter bokar du här.

Söndagens matchvärd är Fazer och de har med sig sitt stora chokladhjul som du hittar i Sparbanksfoajén från klockan 15:30. Fazer har även godisregn tillsammans med Liffe klockan 16:30.

Vårt damlag kommer dessutom att vara på plats och du kan utmana tjejerna i pingis och givetvis få autografer av dina favoritspelare. På plats kan du även bli ansiktsmålad så du har de rätta färgerna till matchen.

Efter matchen blir det intervju och autografskrivning med Daniel Gunnarsson i McDonald's Fans Corner i Sparbanksfoajén.

Vi ses på Höstlovshockey på söndag!

Leksands IF