Familjedag 5 oktober
Publicerad: 2019-09-28
Biljett
Lördagen den 5 oktober är det dags för säsongens första familjedag! Massor av roliga aktiviteter finns på programmet, och dessutom spelar såväl herrarna som damerna hemma i Tegera Arena. Välkomna!

Herrlaget ställs mot Växjö klockan 15.15 och klockan 19.00 är det så damernas tur att ta emot MODO.
Tegera Arena öppnar som vanligt två timmar före herrarnas match, och bland aktiviteterna i arenan finns legobygge, godisregn, ansiktsmålning, autografskrivning samt vårt populära Liffe-disco.

Biljett + tacobuffé

Till familjedagen finns speciella, väldigt förmånliga, biljettpaket innehållande matchbiljett samt tacobuffé:
Familjebiljett + tacobuffé (13 år och uppåt) - 230 kr Familjebiljett + tacobuffé (7-12 år) - 175 kr
Barn under 7 år går in gratis om de sitter i vuxens knä. Tacobuffé för barn 3-6 år kan köpas på plats för 75:-

Läs mer och boka din biljett här

Leksands IF