Hockey och ölprovning 23/11
Publicerad: 2018-10-31
Nyhet
I samband med hemmamatchen mot IK Pantern fredagen den 23 november har du möjligheten att se hockeyn från loge 39 där det även blir ölprovning med The Beer Factory samt mat och matchgenomgång innan nedsläpp.

Nu kan vi på nytt erbjuda våra partners ett exklusivt paket innehållande ölprovning tillsammans med bryggmästare från The Beer Factory, mat i VIP-loge på arenan samt matchbiljett till LIF-IK Pantern fredagen den 23/11.

Vi träffas i Tegera Arena två timmar före nedsläpp och möts upp av bryggmästaren innan det är dags att provsmaka bryggeriets utbud. Såväl ölprovningen som kvällens middag serveras i Loge 39, en av de mer exklusiva logerna i arenan.

Innan nedsläpp får vi senaste nytt om laget och taktiken av en tränarna som kommer direkt från omklädningsrummet.

Priset för hela paketet är endast 850 kronor per person, och du bokar via mail till [email protected]

Kommande ölprovningar i samband med matcher:
Fredag 4 januari LIF-AIK
Torsdag 21 februari LIF-Västerås IK (För Nätverket Leksands IF)
Onsdag 6 mars LIF-HC Vita Hästen

Se inbjudan som PDF-fil här