De spelar Dalakraft Open
Publicerad: 2021-06-10
Dalakraft Open
Tisdagen den 22 juni gör spelare från Leksands IF, Mora IK och IFK Rättvik upp om vilket som är det bästa dalalaget. Lagen mäter sina krafter i padel och golf, och nu är det klart hur klubbarna ställer upp:

LEKSANDS IF

Padel:
Jon Knuts, Oskar Lang, Patrik Zackrisson, Mattias Ritola, Jonas Ahnelöv, Nils Åman, Jesper Gillerås, Patric Skoglund.

Golf:
Mikael Karlberg, August Berg, Erik Robinson, Jesper Kandergård, Fredrik Forsberg, Calle Själin, Andreas Hedbom, Emil Heineman, Jesper Korning.

IFK RÄTTVIK

Padel:
Emma Momqvist, Stina Köppler, Adam Björk, Simon Blomqvist, Oscar Mattsson, Jimmy Wagner-Åsberg, Jonas Röine.

Golf:
Lina Angantyr, Rinat Shamsutov, Elliot Fröjd, Arvid Kihlström, Oskar Lundgren, Rasmus Plan, Jesper Nywertz, Clas Boström, Viktor Hjelm, Jack Ternander, Ludde Bjernulf.

MORA IK

Padel:
Kristoffer Gunnarsson, Isac Andersson, Johan Hedberg, Matteus Ward, Isac Heens, Isak Pantzare, Peter Iversen, Örjan Lindmark

Golf:
Måns Carlsson, Kalle Miketinac, Andreas Ljunggren, Filip Lennström, Axel Bergkvist, Lukas Wernblom, Nils Thomasson, Robin Johansson, Daniel Ljunggren, Lasse Johansson, Mikael Simons, Gustav Berglund.

Leksands IF