LIF-kryssningen är äntligen tillbaka
Publicerad: 2019-12-28
LIF-Kryssingen
Efter flera års kryssningspaus är det äntligen dags igen. På våra supportrars begäran. Torsdag den 27 augusti är det återigen dags att färga Ålands hav blått och vitt.

Som vanligt med en rad artister, uppträdanden, spelarpresentationer och mycket mer. Självklart umgås supportrar och spelare/ledare tillsammans under kvällen och inpå natten. Nu ser vi tillsammans till att göra LIF-kryssningen 2020 till en stund vi aldrig kommer att glömma. Välkomna!

Pris finns från 689 sek/person i delad 4-bädds Economyhytt inkl. buffémiddag. Privatpersoner bokar direkt hos Viking Line och uppger koden LIF2020. Passa på att boka redan nu.

Företagare gör sina bokningar till [email protected]

Betalning: 14 dagars betalningstid från bokning.
Åldersgräns: 18 år (minderåriga får självklart resa med giltig målsman - förälder eller mor/farförälder).

Mer information och bokning finns på:
vikingline.se/lif2020

Boka din plats innan 31 januari och du får:
En matchbiljett (sittplats) till LIF-Växjö, 27/2-20.
20% rabatt i souvenirshopen under samma match.
En unik T-shirt med LIF-kryssningen 2020 på. Signerad. (Hämtas ut på kryssningen).
Chansen att vinna: Häng med A-laget herrar under en matchdag, med flyg till bortamatch, säsongen 20/21.

Hälsa på oss företagare i vår monter på kryssningen:
Bauer Media
Bilkompaniet
Dala Kraft
Leksands Folkhögskola
Leksands Hockeyskola
Leksands Knäckebröd
Bokstaven
Sponsorkonsulterna
XBASE
Bilmetro
Mårtas El