Valkvæ-Olsen inför KHK borta
Publicerad: 2019-03-18
Med två omgångar kvar av Slutspelsserien toppar Leksand fortsatt tabellen. På onsdag avslutas serien med hemmamatch mot MODO, men först ut är kvällens bortamatch mot Karlskrona. – Jag har en bra känsla och tror att vi kommer att göra en bra match, sade forwarden Thomas Valkvæ-Olsen till LIF-TV i dagens Halv Ett med Leksands IF.

Thomas och resten av laget kommer närmast från lördagens 4-1-seger hemma mot Västervik, medan kvällens motståndare Karlskrona har förlorat de två senaste matcherna med 0-3 (BIK Karlskoga) respektive 0-6 (MODO).

Se hela intervjun med Thomas i måndagens Halv Ett med Leksands IF här: (i programmet träffar vi även J18-tränaren Patrik Andersson, som delar med sig av sina tankar inför slutspelet)

Mer information:

Slutspelsserien