Favorit i repris?
Publicerad: 2018-10-24
Med fredagens härliga 7-4-seger hemma mot Karlskrona i tankarna, kan man väl inte annat än att se fram emot fredagens hemmamatch mot Västerås (19.00). Matcherna mellan Leksand och Västerås har för vana att bli underhållande och spännande tillställningar, med derbykänsla såväl på som utanför isen. Fredagens möte kommer inte att vara ett undantag!

Tegera Arena öppnar klockan 17.00, så kom gärna i god tid före matchen och fira in helgen/höstlovet i arenan. Passa på att köpa något gott i någon av restaurangerna eller kioskerna, och kom och lyssna på inför match-snacket med någon av hemmalagets tränare i McDonalds Fans Corner klockan 18.00.

I skrivande stund är drygt 4 500 biljetter sålda till fredagens match.
Sittplatsbiljetter finns från 160:- och du säkrar din plats här!

I samband med matchen finns även fina glöggerbjudanden i arenashopen:
Leksandsglögg 59:-
2-pack 99:-
Köp glögglas (4-pack i kristall med sandblästrat motiv) för 349:- och få en flaska glögg på köpet.

Vi ses i arenan!

Leksands IF