Information om säsongskort och lösbiljettsläpp
Publicerad: 2019-06-19
Biljett
Om tre månader är SHL-säsongen i full gång, och ni är många som redan nu har sett till att säkra er plats i Tegera Arena under säsongens samtliga hemmamatcher. Biljettavdelningen har i dagarna skickat ett informationsmejl till samtliga säsongskortsinnehavare, med viktig information inför det som väntar.

I mejlet kan ni bland annat läsa om var och när ni kan hämta ut ert säsongskort, respektive jubileumspaket.
Alla som förlängde sitt säsongskort senast den 8 mars (sittplats) respektive 5 april (ståplats) får nämligen hämta ut ett helt jubileumspaket. Utöver säsongskortet samt rabattkupongen på souvenirer (som alla säsongskortsinnehavare får) innehåller jubileumspaketet även en unik jubileumshalsduk.
För alla som förlängde senast ovan nämnda datum ingår även 100-årsmatchen den 24 augusti.
För övriga säsongskortsinnehavare krävs en separat biljett till denna match. Den köper du enklast på lif.ebiljett.nu

Har du inte fått något mejl? Kontrollera gärna att det inte har hamnat i skräpposten, eller kontakta oss på:
[email protected] eller 0247-644 00.
Notera att vi har semesterstängt under juli månad.

BILJETTSLÄPP

BILJETTSLÄPP TILL 100-ÅRSFESTEN
Sker i mitten av augusti

LÖSBILJETTSLÄPP, SHL-SÄSONGEN 2019/2020
Sker i slutet av augusti

Medlemmar i Leksands IF har förtur vid samtliga biljettsläpp. Mer information presenteras löpande på leksandsif.se

Välkommen till en ny säsong!

Mer om säsongskort

100-årsmatchen