Dags för lördagsmatch!
Publicerad: 2019-03-15
Biljett
Den finfina blåvita inledningen av Slutspelsserien gör att Leksand toppar tabellen inför lördagens hemmamatch mot Västervik. Kom till Tegera och hjälp laget att behålla ledningen!

Slutspelsserien är en enkelserie på fem omgångar, där seriesegraren går till Playoff till Direktkval till SHL. Det är med andra ord extremt viktiga poäng som står på spel i varje match.
Din insats på läktaren kan vara skillnaden mellan vinst och förlust, så boka en biljett och kom till arenan på lördag och heja fram laget till seger.

Familjebiljetter för 130:- finns på flera sektioner.
För att köpa familjebiljetter kan du boka in max två vuxna och x antal barn. Barn 0-6 år går in gratis om de sitter i vuxens knä.
Boka din biljett, familjebiljett eller annan, här

I samband med lördagens match finns biljettavdelningen på plats i Sparbanksfoajén, för dig som vill förlänga ditt säsongskort eller köpa biljetter till onsdagens hemmamatch mot MODO.
I Sparbanksfoajén finns även vår populära popup-outlet, med souvenirer till riktigt fina priser.

Välkommen!

Fristads Hockey Challenge