Testat nya Hyllan?
Publicerad: 2019-10-10
Biljett
Du har väl inte missat vårt härliga logeplan? Till lördagens hemmamatch mot Linköping är det glädjande nog fullbokat på i stort sett hela logeplan. Det finns dock fortfarande några platser kvar på Hyllan, en av våra uppskattade nyheter denna säsong.

Hyllan utgörs av våra nyaste restaurangbord i arenan, och är belägen precis ovanför Sparbanksfoajén, på ytan där det tidigare fanns publikstolar.
Här får du dels ta del av av logeplanets vimmel, samtidigt som du har en perfekt utsikt över tillströmningen och pulsen in i arenan. Du och ditt sällskap njuter av den buffé som serveras på logeplanet, alldeles intill ert eller era bord.
Pris per plats: 750 kr + moms (buffé och biljett ingår, dryck tillkommer).

Intresserad?
Kontakta marknadsavdelningen så hjälper vi dig.

Mat och hockey

Till lördagens match finns även platser i Star Restaurang, där det serveras matchbuffé. Här äter du i restaurangen och har sedan sittplats på läktaren direkt utanför under matchen. Dessertbuffé & kaffe serveras i första periodpaus.
Boka här!

Mer om våra loger

På vårt logeplan finns totalt 36 loger, varav en bastuloge. Vill du veta mer om dessa och kanske boka in dig till någon match framöver?
Läs mer och kontakta oss här

Välkommen!

Leksands IF