Martin Karlsson inför Luleå HF
Publicerad: 2021-03-19
Podcast
I detta avsnitt träffar vi ingen mindre än Smedjebackens stolthet, Martin Karlsson. Martin som har ett långt förflutet i föreningen berättar om utvecklingen laget och föreningen gått igenom under de senaste åren. Vi pratar om familjelivet, vem som är lagets sämsta förlorare och vi har även lång och rolig frågestund med frågor från både lyssnare och lagkamrater.

Länk till iTunes/Apple Podcast
Länk till Spotify
Länk till Acast

Tyvärr sätter Covid-19 fortsatt stopp för en folkfest i Tegera Arena. Men i vårt försök att ge er en chans att komma närmre in på laget erbjuder vi nu en inför match podd där vi snackar upp hemmamatcherna och bjuder på senaste nytt.

Vi är extremt ödmjuka och tacksamma inför det stöd vi får, som inte minst tagit sitt uttryck genom alla mail, telefonsamtal och kommentarer med frågor om hur man kan stötta Leksands IF ekonomiskt. Eftersom efterfrågan att hjälpa Leksands IF varit stor har vi tagit fram ett swishnummer samt kontonummer ifall du vill bidra till föreningen trots att du inte kan vara på plats. Du väljer själv om, eller hur mycket, du vill skänka till föreningen. Alla extrainslag inför och runt matcher finns tillgängliga att ta del av öppet, och det är helt valfritt att skänka en slant.

Vi vill även passa på att tacka avsnittets sponsor Roadzone, läs mer på roadzone.se.

Exempel på stödbiljetter LIF-LHF 20 mars:
Stödbiljett grund 50 kr
Stödbiljett lite extra 150 kr
Stödbiljett extra allt 300 kr

Swishnummer: 123 074 71 21 - Ange text "stöd" i swishmeddelandet
Kontonummer: 8187-7, 4 303 166-5 (Leksands Sparbank)

Musik: Westannor - Skrynklug Puck

Fredrik Eklund